VAASAN KOKOOMUSLAISET

KOKOOMUKSEN VAASAN KUNNALLISJÄRJESTÖ

Kokoomuksessa on seinät leveällä ja katto korkealla. Toiminnassamme on mukana kaikenikäisiä ja -kokoisia jäseniä. Vaasan Kokoomuslaisten porukassa pääset rakentamaan parempaa Vaasaa yhdessä muiden fiksujen kokoomuslaisten kanssa. Tervetuloa!

MITEN VOIN OLLA MUKANA?

Vaasan suurimmassa poliittisessa liikkeessä voit olla monella tavalla mukana. Kuudesta järjestöstämme löytyy niin opiskelijoille, nuorille, naisille kuin senioreille oma porukka. Halutessasi voit liittyä myös suorajäseneksi. Yhdistyksien yhteystiedot löydät yhteystiedot-sivulta. Suorajäsen tarkoittaa sitä, että sinun ei tarvitse kuulua mihinkään yhdistykseen, vaan olet suoraan kunnallisjärjestön jäsen.

MITÄ JÄSENYYS VAATII?

Järjestöistä löytyy niin suurta kuin pientäkin puuhaa oman maun mukaan. Olet tervetullut ehdokkaaksi vaaleissa, toimimaan järjestöissä, auttelemaan tempauksissa tai vaikkapa vain olemaan jäsen. Jokainen jäsenyyden muoto on Vaasalle ja meille arvokas!

MITÄ KOKOOMUKSESSA TAPAHTUU?

Vaasan Kokoomuslaiset järjestävät jatkuvasti mielenkiintoista tapahtumaa ja tempausta. Kokoomusakatemia järjestää mielenkiintoisia keskustelutilaisuuksia. Niissä vierailevat puhujat johdattelevat meidät aiheen pariin, joita tänä vuonna ovat mm. maahanmuuton haasteet maahanmuuttajan näkökulmasta, Vaasan keskussairaalan tulevaisuus ja miten saadaan suuret yritykset ja niiden työpaikat pidettyä kaupungissa. Syksyllä perehdymme Suomalais-Ruotsalaisen Kauppakamarin johdolla siihen kuinka Suomalaiset yritykset pääsisivät paremmin länsinaapurimme markkinoille ja kuinka Vaasan kaupunki ja sen yritykset voivat säästää miljoonia järkevillä energiaratkaisuilla.

Valtuutettumme hoitavat vastuullisesti kuntalaisten asioita kunnan päättävissä elimissä. He ovat mukana aktiivisesti tapahtumissamme ja päätöksentekijät ovat lähellä kuntalaisia.

Järjestämme jatkuvasti myös rentoja tapahtumia, joissa mukava yhdessäolo on tärkeintä. Keväällä vierailemme taidenäyttelyssä, käymme vierailulla Kyrö Distillery -viskitislaamossa ja lähdemme yhdessä Pohjanmaan kokoomuslaisten kanssa laivaretkelle Uumajaan. Ja paljon paljon muuta!

OTA YHTEYTTÄ

Kokoomuksen Vaasan kunnallisijärjestö